CREA PIÙ COMFORT IN CASA

Semu tutti sempre fora assai menu in questi ghjorni è mancanu a nostra vita pre-pandemica.A creazione di spazi accoglienti in casa scolpiti per mumenti per pause è resettate hè cruciale per a salute mentale è fisica è u benessere.

Eccu alcuni cunsiglii chì avemu riunitu per aiutà à truvà più opportunità per cunsulazione è cura di sè stessu in u vostru spaziu:

  • I picculi rituali importanu.Ch'ella sia mancatu à sente u vostru spettaculu di radio preferitu di a matina in u vostru viaghju à l'uffiziu o si ferma à a caffetteria d'angolo per una tazza per andà, pensate à cumu pudete esse capace di riportà quelli mumenti in a vostra vita in casa.Fighjendu nantu à i picculi sentimenti di piacè è esse intenzionale à ricunniscendu cun elli di novu pò fà meraviglie per u vostru statu mentale.

 

  • Mostrati cura.Affruntà i sentimenti d'incertezza hè difficiule è pò sembrà sopraffatore, ma a ricerca mostra chì ancu simplice (è vulemu dìassaisemplice) pratiche di mindfulness è truvà "rifugiu in u mumentu prisente" pò aiutà.Avvisate u sole fora di a vostra finestra, fate una breve caminata, o surrisu à un animale domesticu - tutte l'azzioni diretti chì anu valore per aiutà à ricentificà e vostre emozioni.
  • Abbraccia a dolcezza.Sembra ovvi, ma i tessili morbidi attivanu una sperienza sensoriale chì pò aiutà à elevà u vostru umore, è hè difficiule di ùn amassi una grande manta.Un attrazzu eleganti drappatu nantu à a vostra sedia preferita hè piacevule à guardà è serve un scopu. Da questa stagione in tuttu ciò chì si trova davanti, u cunfortu di una bella manta hè una cosa chì tutti pudemu confià.

 

  • In i paràmetri di a salute, u tempu di tranquillità hè essenziale per aiutà i pazienti à rilassate è guarì.Custruì un tempu tranquillu in a nostra vita di ogni ghjornu pò ancu aiutà à calà i livelli di stress è aumentà u benessere pusitivu.Pruvate à piglià un periodu di 15 minuti ogni ghjornu per medità, leghje in silenziu, o simpricimenti à pusà in silenziu, è vede cumu si senti.

Tempu di Postu: 04-Jan-2022