Cunsigliate questi 5 Tessuti per Tende à Costu Efficace

Quandu sceglite i tessuti di cortina, pudete cunsiderà da questi aspetti:

l Effettu d'ombra - Quandu avemu sceltu cortini, avemu da primu cunsiderà induve hè appiccicatu è quantu ombrezza hè necessariu.

l Isolamentu di u sonu - Sè vo site più sensibule à i soni esterni, pudete sceglie qualchi cortini cù tessili più grossi per l'insulazione di u sonu per riduce l'impattu di u sonu esternu è mantene un ambiente tranquillu è còmode in a stanza.

l Styles - Cumu sceglie i cortini, chì principarmenti depende di l'stile di a casa, stili diffirenti sò assuciati cù texturizati è culori diffirenti, per chì e cortini sò bè ​​​​è micca intrusiva.

Sparte 5 tessuti di cortina rentabili:

Curtain puro

U funziunamentu di l'ombra di cortini puri hè in generale solu circa 20-30%, chì pò ghjucà solu un certu rolu in l'ombra è aumentà a privacy interna, ma hè sempre bonu per creà una atmosfera.Hè più bella è versatile.Hè ricumandemu di cunghjuntà cù cortini.

图片1

CottunuLinen

L'ombra di cortini di cuttuni è linu pò ghjunghje à circa 70-80%, chì pò esse usatu in i salotti di u ghjornu.À u listessu tempu, u stilu hè relativamente elegante, tranquillu, casuale è naturali, adattatu per stili muderni, nordici è pastori.

图片2

Seta

I cortini di tela di seta ponu bluccà a luce finu à circa 70-85%.A struttura morbida è liscia è u lustre lustrous dà à e persone un sensu di eleganza è lussu, chì hè più adattatu per i stili di casa europei è americani.

图片2

Chenille

Texture di Chenille, u gradu di ombrezza pò ghjunghje à circa 85%, u materiale hè grossu, u suede hè grassu, a sensazione di a manu hè suave è liscia, è a decorazione hè bona.U tessulu belli è eleganti di chenille dà à e persone un sensu calmu è maturu, adattatu per stili cinesi, americani è europei.

图片3

Vellutu

I cortini di velvet pettinati, cù un effettu di sfumatura di circa 85%, sò grossi, dolci è classici è eleganti, è sò più adattati per stili europei, americani, muderni è altri.

图片4


Tempu di Postu: Mar-05-2022