Cumu pulisce bè e tende oscuranti?

Ùn sò micca sapè s'ellu vi sentite cusì durante a puliziablackoutcortini: l'alti cortini d'oscurità fatti di cuttuni è linu in casa, u revestimentu nantu à u spinu si ferma dopu a pulitura, risultatu in un poveru ombre.Credu chì parechji amichi scontranu difficultà in questa situazione, cusì oghje vi daraghju qualchi cunsiglii per pulizziari i cortini!

Sapemu chì assai famiglii sò inconvenienti è difficiuli di pulizziari i cortini, perchè di solitu solu pulisce una volta ogni sei mesi o ancu più;Quantu sò brutti i cortini, ùn hè micca solu polvera !

图片1

A contaminazione è a malatia

Sì i vostri cortini ùn sò micca stati puliti per più di a mità di l'annu, truverete chì ci sarà un odore sgradevule, sì, perchè l'esternu è l'internu di ustampacortinisò pieni di polvera, epidermide, sebum di a pelle, aria umida è altre materia urganica, è ancu genera diversi microorganismi per via di l'ambienti umidi di l'aria condizionata in l'estiu.Ùn vi sentite micca terribili per tali cortini?

图片2

Cumu Pulisce

Pudemu sceglie un ciclu di 2-3 mesi per a pulizia di cortini.In a vita di ogni ghjornu, pudemu usà l'aspiratori è i piumi per caccià a polvera di a superficia;se i vostri cortini ùn sò micca assai pisanti, pudete aduprà lavatrici è lavatrici per pulizziari, ma ùn hè micca assai cunsigliatu..

Prima di pulizziari i cortini, sguassate a polvera nantu à a superficia, è dopu aduprate un detergente neutru per imbrugliate e cortini.Scegliemu u tempu di immersione (15-60 minuti) secondu u grossu materiale di i cortini, cum'è upuracortini.10-15 minuti hè abbastanza, mentre chì u cuttuni grossu è u tela di lino sò generalmente imbulighjate per circa 60 minuti.

图片3

Quandu lavate e cortini, duvemu attente chì, se i cortini sò fatti di flanella, sita è altri tessuti di fibra, ùn ponu micca esse lavati in una lavatrice, è a lavatura in secca o a manu hè cunsigliatu.

Linubmancanzacurtinasesse lavatu in una lavatrice.A punta di fronte ùn deve esse troppu pisanti, è l'abitudine è u lavatu pò esse aghjuntu durante a pulizia.

图片4

In fatti, u metudu di siccà di cortini hè simili à quellu di a robba, chì ùn pò micca esse esposta à u sole, chì facilmente fade u culore di i cortini.Hè ricumandemu di seccu i cortini in un locu friddu.


Tempu di Postu: Mar-10-2022