Cumu installà a tenda per a finestra di baia?

Ci hè una maiuranza di camere dotate di finestra di baia, chì hè un tipu di finestri chì hè sfarente da a finestra ordinaria, hè ancu sfarente cù a finestra ordinaria quandu si stallanu cortina, i metudi di stallazione di cortina diffirenti sò diffirenti in bellezza è effettu di ombrezza.Oghje, discuteremu di u prublema di stallazione di cortina di baia.Spergu chì questi suggerimenti seranu assai utili per voi.

1.Sheer curtain vicinu à a finestra + cortina di tela vicinu à u muru

Sè vo vulete stallà doppia cortina cunpuracortinaè a cortina di tela, u fondu è i lati di a cortina filtrarà a luce.Dunque, l'effettu di l'ombra di a cortina installata contru à u muru serà assai megliu, se perseguite a tranquillità assoluta è a bughjura.

WPS图片

2.Install curtain vicinu à a finestra di baia

Se a cortina hè vicinu à u muru, pigliarà spaziu se u sill di a finestra di baia.Se pensate chì sta cumminazione hè redundante, è ùn vi importa micca a fuga di luce da u latu di a cortina, pudete ancu cunsiderà installà a cortina cum'èjacquardècortina di stampavicinu à a finestra, chì pò mantene a simplicità di a camera.

WPS图片(1)

3.Corner curtain

U vetru di certi vetri di vetru hè vetru di vetru d'angle in forma di U o L.Per bluccà cumplettamente a luce, i rails di cortina anu da esse curretti in cunfurmità, cusì chì utende oscurantipò esse tiratu à u latu.

WPS图片(2)

WPS图片(3)

4.Persiane Roller

Se ùn avete micca esigenze elevate per l'ombra, è ùn piace micca a vista di cortini chì bluccanu i finestri nantu à u latu, pudete puru sceglie a cumminazzioni di persiane roller per fà u spaziu simplice è eleganti.

WPS图片(4)

Trà e diverse combinazioni di cortina di finestra di baia presentate sopra, chì tipu di cuncepimentu di cumminazione preferite?


Tempu di post: May-05-2022