Cumu sceglite i tessuti è i mudelli di a tenda?

In l'articulu precedente avemu parlatu assai di cunniscenze nantu à i cortini, sta volta parlemu di l'scelta di mudelli di cortini è tessuti.

Prima, a scelta di u mudellu di cortina

Se deve sceglie una cortina modellata, hè cunsigliatu di sceglie a cortina cù un bordu culurita, hè adattatu per ogni tipu di spaziu di stanza, in particulare a stanza di i zitelli.Se u dormitoriu hè un pocu affollatu, cum'è pendu assai dipinti decorattivi, tappeti è altre decorazioni.Sta situazione hè più ricumandendu cortina di culore puro cum'ècortina puraècortina oscurante.

Blackout Curtain

Se vulete sceglie una cortina di patchwork longitudinale di dui culori, hè cunsigliatu di sceglie ulucesuperioreè fondu fonducortina, tali cullocazione di culore in u visuale pò dà a ghjente un sintimu più altu di l'altitudine di u spaziu di a stanza, ma ancu ùn pare micca sopra-pesante.

WPS图片

Ci hè ancu parechje persone cum'è u stilu pastorale americanu - cortina di stile di fiore chjucu, ancu s'è a piccula fiore visuale dà un sensu chjucu è frescu, ma in fattu, ùn hè micca bonu per currisponde, seci sò assai culores in a stanza èl'elementi sò più disordinati, ùn hè micca cunsigliatu per sceglie u stilu di piccula fiore.À u cuntrariu, se u stilu di stanza hè assai unicu, pudete ancucortina stampata cù fiori per aghjunghje un pocu di vitalità à a stanza!

Printed Blackout Curtain

Siconda, a scelta di tela di cortina

Cortina di cuttuni puri : cuttuniis ruga facile,ombra povera è po praticabilità, semicca cum'è u sensu simplice di cuttuni puri,it doesn't suggerisce di sceglie ucortina di cuttuni.

Linu cortina:Linu hè tessuti assai naturali, ma hè is micca solupoveru ombreggiatura, ma ancu assai faciuli à shrink dopu à lavà, cusìancu ùn suggerisce micca di utilizà solu.Se vulete stu sensu naturali di lino o stile giapponese, pudete sceglie un tela di lino imitazione o un tela mischiata di lino,chìserà più praticu!

raggione,velluto, chenille è altri tessuti, in fattu, a maiò parte di elli sò mischiati èa maiò parte di elli  poliester.U tela di poliester ùn hè micca faciule per riduzzione.

Velvet set

L'scelta di tela ùn hè micca cunsigliatu in u materiale, ma secondu a so propria collocazione spaziale è l'effettu di a necessità di sceglie, per vede u megliu effettu!


Tempu di post: 28-May-2022