Scelta di stili di cortina oscurante per a casa

图片1

In un settore di stanze, a dimensione è a forma di i finestri sò diffirenti, per quessa hè necessariu di sceglie diverse stili dicasablackoutcortini, chì pò cumpensà qualchi difetti di a finestra.Per i finestri più chjuchi, serà megliu aduprà cortini romani o cortini di elevazione.

In generale, una finestra di vista cù una grande zona di vetru pò utilizà un rail di finestra equipatu cù un mecanismu di tiratura di corda, è a cortina da u pianu à u tettu hè efficace, o parechji gruppi di cortini romani ponu esse aduprati per splicing inseme, u L'effettu decorativu hè più forte.

Per a finestra di baia, a finestra grande deve aduprà cortini cumposti da parechji cortini separati, ogni cortina pò esse ligata per separatamente, è a pista di cortina suave cuntinuu hè aduprata per cunnette i cortini in tuttu.

Per a cucina, i bagni, etc., hè più apprupriatu à utilizàfireretardantebmancanzacurtina persiane per via di umidità è fuliggine.Inoltre, a sala di divertimentu è a sala di tè sò ancu più adattati per l'usu di persiane di legnu o di bambù, è u balcone deve esse elettu cortini fatti di materiali resistenti à a luce è chì ùn sò micca fading.

图片2

A casablackouttessuti di cortinariferite à i cortini fatti di tela decorativa da u disignu è a cucitura.

 

Classificazione di i tessuti di cortina di casa:

 

1. I cortini di tela pò esse divisu in: tessuti stampati, tessili tinti, tessili di filati, tessuti jacquard, etc.

Tessuti stampati: U culore è u mudellu sò stampati nantu à a tela chjara per trasferimentu o rete di giardinu, chì hè chjamatu tela tinta.E so caratteristiche sò: culori brillanti, mudelli ricchi è dilicati.

Tessuti di tintura: U culore tintu cù un culore unicu nantu à u tela di l'embriione biancu hè chjamatu tela tintu, è e so caratteristiche sò: eleganti è naturali.

Tessulu tintu di filatu: Sicondu i bisogni di u patronu, a gasa hè prima classificata è tinta, è poi intrecciata per furmà un mudellu di culore per diventà un tela tintu di filatu.

Tela stampata Jacquard: Cumminendu i dui prucessi di jacquard è stampa hè chjamata tela di culore jacquard.

 

2. A struttura di i tessuti di u culore di cortina di tela sò puri di cuttuni, linu, poliester, sita, è ponu ancu esse tissuti da materie prime cuncentrate.

Tessutu di cuttuni: tessitura morbida è bona sensazione di a manu;tela di lino hà una bona drape è una texture forte.

Tessutu di seta: Nobile è splendida, hè fatta di seta naturale 100%.E so caratteristiche sò naturali, ruvide, eleganti è forte sensu di ierarchia.

Tessutu di poliester: assai graffiatu, culore luminoso, senza sbiadimentu, senza ritirata.


Tempu di post: 17-mar-2022